Մաթեմատիկա

Նախ կքննարկենք նախորդ շաբաթվա փաթեթի հետևյալ խնդիրները․

11․ 5 տարի առաջ   իմ և տատիկիս տարիքների գումարը  66 էր: Որքա՞ն մեր տարիքների գումարը 3  տարի հետո։ 82

12․ Ես 9 տարեկան եմ, մայրիկս ինձանից մեծ է 25  տարով, հայրիկս  մայրիկիցս մեծ է  3 տարով։ 6 տարի հետո հայրիկս քանի՞ տարով մեծ կլինի ինձանից։ 28 տարով

13․ Ես 8 տարեկան եմ, եղբայրս 3 տարով փոքր է ինձանից, մայրիկս 28 տարով մեծ է եղբորիցս: Հայրիկս 4 տարով մեծ է մայրիկիցս: 5 տարի հետո  հայրիկս քանի՞ տարով մեծ կլինի ինձանից։ 29 տարով

Պատասխանում ենք հետևյալ հարցերին (շարունակում տանը)

  • Վերնագրի՛ր — Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում․ 2021թ

Ոսումնական առաջին շրջանի անփոփում 2021 թվական

  • Պատումի տեսքով ներկայացրու քո ուսումնական տարվա աշխատանքը:

Ոսումնական առաջին շրջանի անփոփում 2021 թվական

  • Մասնակցել եմ ամենամսյա մաթեմատիկական ֆլեշմոբերին։ Այո, ես մասնակցել եմ։

0 comments